Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Paras b-puoli?
Sivut: 1 2 3 4 5

Kola

Eli parasta yllä olevista b-puolista haetaan.

Omasta mielestäni noista paras ehkäpä tuo If you ever. Lyriikoista tykkään ja melodia on ihana. Muutkin kyllä oikein hyviä.

Perusteluja mukaan, kiitos.
Days ehdottomasti, siitä biisistä olen pitänyt aina ;) Eli siis heti ensikuulemalta rakastuin täysin. On nuo muutkin ihan hyviä biisejä, mutta ei ole Daysiä voittanutta.

*PeeP*

Play Dead, henk. koht. syistä Smile muutenkin niin kaunis biisi.

Mimra-Virus

Days, koska se oli mun eka biisi jonka näin niitten vetävän livenä, sillon emma gaalassa, vaikka ei olin jo silloin fanittanut kauan. Ihana biisi, onhan noi muutkin, mut tää on suosikki.
Mun oli hirveen vaikee päättää If You Everin ja Dayssin välillä, mutta päädyin lopulta Dayssiin, en tosin osaa sanoa miksi. Rakastan näitä molempia ihan mielettömästi ^__^

Joo ja Days on helpompi laulettava, jos haluu ite laulaa :''''D Siinä teille perustelu.
If you ever on ehdottomasti parhain biisi! Se vaan kolahti heti kun ensimmäistä kertaa sen kuulin. Rakastan tämän laulun sanoja, ne ovat niin mielettömän kauniit.
Days tulee hyvänä kakkosena.
Days, en mä niin hirveesti osaa perustella, se vaan kolahataa!!
mulla meni tossa If you everin ja Daysin välillä, mutta äänestin kumminkin If you everiä. siinä on sanat vähän henk. kohtaisemmat, kuin Daysissa. hyviä biisejä ovat kyllä kaikki.

Manta

If you ever,koska siitä tulee mieleen eräs henkilö joka on minulle tärkeä.

Pieni olento vaan

If you ever vie multakin äänen,en kyllä oikee tiiä miksi..Mutt kai vaan siksi..?

Berneri

Olen aina pitänyt Play dead:ista. Smile
Äänestin If You Ever:ia, koska sen lyriikat todellakin koskettavat, ja ovat kuin suoraan ajatuksiani. Melodiat ovat kohdallaan jne.
Daysia äänestin koska se vaan on hyvä.. Very Happy since you've been gone:a en oo ees kuullu.. :x
Kaikki aivan mahtavia, mut äänestin if you everiä, kun se on sellanen.... se on tosi surullisen kuulonen ja Lauri kuulosta siltä ku alkais itkeen siinä alussa... Sanat ja melodia aivan ihania... ei tästä biisistä oo mitään huonoo sanottavaa... Very Happy

Korpinkutale

Since. Siinä on perus rock meininki, kunnon Rasmusta.
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite