Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Cradle of Filth

Mimra-Virus

Mitä pidätte bändistä?

Ite jumaloin sitä! Olen jotenkin tullut riippuvaiseksi siitä! Black metallia gootti taajuudelta, jotain ihan täydellistä... Danilla on ihana ääni!!!
Jotenkin kiehtovat sanat ja niin mystistä musaa että toimii!

jos ei tiedä bändistä, sitä voi käydä kuuntelemassa sivulta http://www.cradleoffilth.com/cof/index.php
osastolta hear evil ja ihan oikeesta laidasta aika alhaaltä löytyy downloads linkki ja sieltä pääsee kuuntelemaan.

Korpinkutale

Iha ok bändi. Ei mikään best mut oha noit levyjäki...

Immortal^

No joo. Ihan OK.

Perusteluja kaivataan.. -_Ninzu_

Mimra-Virus

Korpinkutale kirjoitti:Iha ok bändi. Ei mikään best mut oha noit levyjäki...
AAARG! Levyjäkin?! Voi vee. Jos ostasin sen levyn missä nainen on kylvyssä, joka on täynnä verta, voisi käydä niin että mimmu ei kuuntelisi mitään pitkään aikaan. Olisi kaikki levyt takavarikossa kun kuuntelee "S*atanan palvonta musaa"
mitenkä niitä voi kuunnella tuolta sivulta? vai alkaako se lataamaan niitä kun vaan klikkaa? ihan ois mielenkiintoista kuunnella.

Mimra-Virus

Akane kirjoitti:mitenkä niitä voi kuunnella tuolta sivulta? vai alkaako se lataamaan niitä kun vaan klikkaa? ihan ois mielenkiintoista kuunnella.
1.Meet ensin http://www.cradleoffilth.com/cof/index.php ja siihen tulee teksti enter, klikkaa sitä.
2.Oota että sivu latautuu ja se kestää. klikkaa hear evil tekstiä.
3.Ero äskeiseen sivuun ei ole suuri mutta oikeaan laitaan tuli kultaisia tekstejä joista painat downloads.
4.keskelle sivua tulee levyjen kansikuvia ja niiden nimet näkyvät kuvan alla linkitettuinä. otetaan nyt vaikka viimeinen "no time to cry" paina sitä.
5.Biisin pitäisi aueta itsekseen mutta jos ei aukea, kokeile jotain toisat biisiä.

Muoks.// Biisit ovat järjestyksessä vanhin ensin, joten vanhemmat voivat olla vähän sekavempia (tehty vuonna 94) kuin uudet.

Myself.

Varmaan yhen biisin oon kuullut, ja sen perusteella voisin sanoo että
ei ole kyllä mun tyylistä musiikkia ollenkaan..Minä kun oon enemmänki
tämmönen hippilapsi..Strawberry fields forever!! mosh
joo löysin nää, mutta kun esim. sitä viimestä painoin, tuli vaan pari sekuntia biisiä. onkohan mun koneessa vikaa vai pitääkö vaan oottaa?

ok, nyt onnistui. no... näin ekalta kuulemalta ihan ok. en ny ttiiijä...

Mimra-Virus

Onkos kukaan menossa Sauna open airiin?
Pakko mennä Filthiä kattomaan, että edes kerran elämäsään sen näkee.
Mä kuuntelen ihan usein niitä muutamaa biisiä mitä koneella on (Filthy little secret, Her ghost in the fog, No time to cry, Hallowed by thy name, Nymphetamine ja Nemesis) ja tykkään Smile
Kuuntelu lähti siitä kun eräs hevarikaveri lähetti mulle ton Filthy little secretin. Heti ei auennut mutta sitten ihastuin siihen ^^ Pyysin kamua sendimään muitakin Cradlen biisejä mutta ei ihan niitä kamalampia örinöitä koska sellasesta en tykkää. Noi sitten tuli ja nyt kuuntelen niitä aina kun Rasmuksen levyt on kuunneltu läpi.
Ja Danilla on kyllä hieno ääni vaikka ei se Lauria voita [smilie=virne.gif]
tykkääntykkään.
ennen kyllä kuuntelin tuplasti enemmän mut silti.
en muuten tällasesta örinästä oikein innostu mut cof on kyl poikkeus :----D
Kaveri on yrittänyt tyrkyttää minulle niin hemmetisti Cradlea <': En minä ole niin paljon tykästynyt :'D Levyjä olen joskus kirjastosta lainaillut.

Mutta ÄÄÄ CTHULHU DAWN ON IHANA BIISI <<<: <3
Tykkään PALJON. Danin ääni, ihana. En aio luetella suosikkikappaleita, tulis niin pitkä lista :>
Ite jumaloin sitä! Olen jotenkinArmani tullut riippuvaiseksi siitä! Black metallia gootti taajuudelta, jotain ihan täydellistä... Danilla on ihana ääni!!!
Jotenkin kiehtovat sanat ja niin mystistä musaa että toimii!
Julkaisun osoite