Minäkin olen tuohon videoon youtube:ssa törmännyt ja ihmetellyt samaa asiaa. Nyt joku tietäväinen kertokoon mistä tässä on kysymys...

Mä oon kans nähnyt ton ennenkin.
Mä en kyllä tiedä yhtään,mut tuolla sivussa ainakin luki et epävirallinen. Jos In the Shadowsista on tehty vielä yksi versio,mitä ei kuitenkaan koskaan ole julkaistu virallisesti? Mut sitä mä en kyllä ymmärrä,et miks tuolla näyttäis olevan joku logo vasemmassa ylänurkassa. Onkohan se sit joskus näytetty jossain päin maailmaa telkkarissa?
kappas. Ns. neljäs ITS- video. Ei yhtään hassumpi, oikeestaan oisivat voineet julkaista tänkin. Melko erikoinen video.

ihan hieno video, en ookkaa ennen nähny

tosiaan, siinä näköjään on logo.. näyttäis vähän kanji-merkiltä ;) vois olla vaikka vaan Japanissa..?
mutta kiva video ^^
paitsi että. joku oli kommentoinut näin:
"This isn't an unofficial video, or a video of 'In The Shadows'... it's them performing on a UK programme on Channel 4 called 'Pop World' from 2004."
aika kiva video.

miksiköhän sitä ei sitte ole suomessa julkaistu? noh, kuitenki, mukavaa katseltavaa

Ihan kivan näköinen video.Ne "peilikuva jutut" oli mukavia. En kyllä osaa sanoo onko toi nyt sitten virallinen vai ei...
Olihan tuo ihan hyvännäköinen video, mutta tämä on jo nököjään kolmas In the shadows - video? Koska on se normaali, sitten se joka oli ainakin Pahat pojat - elokuvan mukana plus tämä. Hmh.
Marabou kirjoitti:tämä on jo nököjään kolmas In the shadows - video?
Itse asiassa tuo on jo neljäs video <': Tuosta on nimittäin väännetty Suomen veriso, eli Pahat pojat -teemainen, Crow -versio, US -versio ja tämä.
Eikö tämä ole yhest ohjelmast.
Ei tää oo musiikki video
Joku on kirjottanutkin:
"Just to let everyone know, this isn't a music video! It's a performance they did on a UK TV show where they weren't allowed to perform live."
^^mäki tarkoitin tuota :''D