Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Shotin video
Sivut: 1 2
Siirtäkää jos haluatte sillä en ollut varma minne olisin tän laittanut.
Mutta tässä se kuitenkin on jos joku ei ole sitä vielä nähnyt:

http://www.youtube.com/watch?v=IEm5Ipv-w...mus%20shot

löysin Suosikin sivuilta

An

Rasmuksella on parempiakin videoita, mutta on tämäkin hyvä. Shottiin olisi sopinut hyvin joku video, missä olisi jonkinlainen tarina, mutta tykkään tälläisista bändivideoistakin paljon. Parasta on auringonpimennys ja tietysti Eeron hiukset. ;) Muutaman katselukerran jälkeen ainakin tykkään tästä videosta.

Berneri

Oi. Minä tyksin kovasti tästä. Tausta oli toteutettu nätisti, auringonpimennyskin oli tosi kivasti tehty. Tykkäsin siitä, kun se pomppi välillä nin paljon, koska se toi mahtipontisuutta koko videoon. En tajunnut sitä Laurin kaatumista, mutta ei ollut varmaan tarkoituskaan? Loppu oli hauska.
Katsoinpa tuon musicbrigadessa. (oli aika paniikki kun huomasin sen olevan siellä. Olen ollut ihan ulkona vähän aikaa, en tiennyt sen ilmestyneen vielä) Se oli sinänsä ihan jänskä. En nyt oikeen osaa kuvailla. Lauri näytti hirveän pelottavalta kyllä koko ajan, paitsi kaatuessaan, ja Eero kanssa. Värimaailma oli tuollainen kiva, vähän niinko Sail awayssa, ja se tähdenlento oli hieno, mutta en oikein tykännyt niistä planeetoissa taustalla. Siinä videossa ei oikeen tapahtunut mitään, mutta ei kai tarvikaan. Ei ehkä mikään lempivideo. Mutta ihan kiva.
Katsoin taas viikon "tauon" jälkeen videon. Hyvältähän se näyttää, vaikkei minunkaan mielestä parhaimpia videoita ole, mitä en millään haluaisi myöntää. Joistain kohdista kuvattuna Lauri näytti hieman oudolta, mitä olette tainneet muutkin sanoa, mikä omasta mielestäni johtui hänen hiuksistaan Razz Ne olivat ehkä liian päätä myöten... hehhe.
Positiivista oli se, miten sitä oli kuvattu eri kuvakulmista, kuten vaikka siitä rumpujen lautasen (?) kohdalta. Niin ja myös se, että Paulia kuvattiin tässä aika runsaasti Very Happy Minulta iso plussa siitä ^^

essukka

plaaplaaplaa, iha tylsä. mut parenpi ku joku sail awayn.
ja tylsä siks, ku siinä ei tapahdu mitää, noi vaa soittaa tossa,ehh.

no fear<3

Ihana musavideo. Vaikka se oli vaan sellanen että bändi vetää koko ajan.. mut ihana silti <<3<3

mar_iah

siis niin hiton huono video. ootin todellaki jotai ihmeitä ja siis mitä Shocked tälläne?! huh huh. tosi kuivakka.
Joo ei ollut parhaasta päästä. Juoni olis ollu ihan kiva. Lähikuvat näytti omituisilta.. Ehkä huonoin video tällä hetkellä(tänään siis).. :? Mutta mun mielipide muuttuu joka päivä, eli parin päivän päästä oon taas eri mieltä ja saatan ylistää videon maasta taivaaseen Laughing

Roope77

Mielestäni se oli yksi rasmuksen parhaista videoista koska se oli niin eriinlainen kun muut. Ja se oli just hyvä kun siinä ei ollut juonia.
Tossa ois kyllä joo voinu olla joku juoni, mutta kiva oli silti Smile .
mä kyllä tykkäsin tosi paljon, mä en osais laittaa Rasmuksen videoita "huonous"järjestykseen.
mun mielestä siinä "...I love you"-kohdassa ois voinut ottaa Laurin kasvoista lähikuvan ;) <3
siinä kun Lauri "kaatuu" ja nousee taas ylös, Lauri näyttää vähän sims-ukolta! Laughing jotenkin.

video on kyllä muuten tosi hieno, ihana.

An

Kiva että Rasmuksella on välillä tällaisia videoita missä vaan bändi soittaa, en ymmärrä miksi kaikissa videoissa pitäisi olla jokin juoni. Voisi olla parempikin, mutta ihan hyvä silti, sellainen Rasmukselle sopiva musiikkivideo.
Mä en nyt nii hirveesti tykänny :? Mä oikeesti odotin jotai iha loistavaa videoo Shotille mut sit se oliki tälläne.Must se ei ees jotenki sopinu siihe biisii...Vois välil tehä vähä muunkilaisii videoit kyl ku sellasii mis vaa soitetaa vaik eihä ne tietenkää mitää näyttelijöitä oo,soittaahan niitten tietenki kuuluu.Oli se ihan ok mut ei must todellakaa niitten videoitten parhaimmasta päästä.
Mun mielestä Rasmuksen videot on parempia kun niissä ei oo mitään juonta. Se tarkottais melkovarmasti sitä, että Rasmuksia kuvattais hiukan vähemmän. Ja noin komeita miehiä nyt katsoo putkeen vaikka kuinka kauan.

Mun mielestä toi video oli huippu. Varsinki ne lähikuvat Laurin kasvoista [smilie=033102biglove_1_prv.gif]. Ja Laurin hiukset. Mä kuolaan niitä.

Rasmuksen videoita ei kerta kaikkiaan voi laittaa paremmuusjärjestykseen, kun ne kaikki on parhaita.
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite