Eilisessä Iltalehdessä oli juttua maininta uudesta Rasmus-dokkarista, ja sitä tehään parhaillaan..
Ajattelin vaan kysästä tietääkö kukaan siitä tän enempää?
kai tää meni oikeaan paikkaan..
Ou wau! Uus dokumentti!
Se Gogo alkokin olla jo kieltämättä vähän vanhentunu, tai ei sillai, mutta kun niille on sen jälkeen tapahtunu niin paljon, että ois luullu että uuteen dokumenttiin ois ollu tavaraa jo vähän aikasemminkin.
Mutta hieno homma! Jään innolla odottelemaan...
Oi, oi, oi! En olekaan kuullut tällaisesta. Mutta hienoa, ihanaa, loistavaa, upeaa, jos tällainen on oikeasti tulossa. Odotan. <3
tiedän tästä sen verran että Timo Isoaho haastatteli ankassa yleisöä tuohon dokumenttiin. ilmestymisestä en sitten tiedä. hienoa saada tuollainen :>
:shock:Jee,uus dokkari Rasmuksesta

Varmaan aika hyvä tulee
Millonkohan se "ilmestyy",kellään mitään tietoo?
mä en ole kuullutkaan tuollaisesta. toivottavasti se tulisi pian jostain telkkarista, että näkisi sen. ^_______^
Ui Ui! Ton mä haluun! Pakko ostaa..
Ne puhui vähän aikaa sitten telkkarista siitä. Siinä on kuvaajaryhmä, joka on seurannut poikia Hide From The Sunin nauhoituksista asti jokapuolelle maailmaa. Ja seuraava paikka, missä ne tulee kuvaamaan on varmaan Sail Awayn musavideo.
no fear<3 kirjoitti:Ui Ui! Ton mä haluun! Pakko ostaa..
öö luulen että tästä ei tule mitään ostettavaa versiota (dvd) vaan uskon että se tullaan näyttämään vain tv

sä niinkuin Jonne Aaronin dokumentti jos joku sattui sen näkemään. voin toki olla väärässäkin mutta näin uskoisin..
Top 40 ja YleX viikonlopussa puhuivat asiasta (molemmissa dokumenttiryhmä mukana). Poikien elämää kuulemma seurataan uuden levyn tiimoilta jonkin aikaa. Kuvausryhmä on ollut mukana jo uuden levyn nauhoitussessioissa ja tulee olemaan vielä ainakin musavideon kuvauksissa ja tulevalla rundilla. Selville saatiin myös se että dokumentti tulee ulos maaliskuussa. Kaikille niille tiedoksi jotka missasivat kyseiset ohjelmat..
Kuulin ja katselin niitä haastatteluja ja olen nähnyt jonne dokkarin. Toivottavasti tulee pian, haluun nähä sen ja nauhottaa!!! Onhan se kiva tietää millasta niiden elämä on siellä kiertueella... *innokasfani*
joo kuulin kans just ylexiltä tosta kun se tän päivänen lasipalatsi tulee kanssa siihen dokkariin. yesh! joskus loppusyksystä varmaan tulee ulos.
multa meni se Gogokin ohi... mistäköhän sen vois vielä pölliä...?
JaaJaa... mä oon tunnetusti vähän tyhmä... No, sit mä nauhotan.
toivottavasti siitä tulee mahd. pitkä ja ihana ;) no tietty se on ihana mut..

dokkari ryhmähän oli lähdössä kiertueellekin mukaan.. tarkoittikohan ulkomaata vai ihan näitä suomen keikkoja? kiva sitten jos itsensä bongaa sieltä jos ne nyt suomen keikkoja kuvaa

:? noh. eipä sille sitten voi mitään. tosiaan maaliskuussa tullaan se vasta näkemään

jospa aika menis nopeeta

jos se tulee telkkarista, niin sittenhän se kestää suunnilleen tunnin, vai? luulisi nimittäin sitä materiaalia tulevan paljon, jos kuvaajat on rasmusten mukana keikoilla ja musavideoiden kuvauksissa.