Siis mitä olette mieltä tästä levystä ja mikä on mielestänne paras biisi?
Mun mielestä levy on onnistunut, ja paras levy ikinä!!
Parhaita biisejä on paljon, kuten Shot ja Sail Away!

Mun mielestä levy on tosi hyvin ja huolella tehty. Hyviä biisejä on paljon, mutta erikoismaininta menee kuitenkin: Sail away-biisille. Se on aivan ihana, ja kaunis.
Mutta en tykkää ollenkaan itse levyn kannesta, perhosesta. Ei jotenkin vaan iske. Korpit takasin!
Levy on kyllä ihan omaa luokkaansa, varsinkin sanoitukset. Varmasti kovat paineet seuraavan levyn kanssa, kun tämä on tällainen, mitä on. Tosin kyllähän pojat tämänkin teki hienosti Dead Letterssin jälkeen ^_^
Suosikkibiisejä tällä hetkellä melkeinpä kaikki, mutta jos pitää eritellä jotain, niin Sail away, Last generation, Lucifre's angel, Dancer in the dark.. ^_^ Toisaalta en voi eritellä, rakastan näitä kaikkia.
Mikäänhän ei tietenkään ole täydellistä, mutta tää levy on kyllä aika lähellä.
Mun mielestä parhaat biisit on the last generation ja sail away... Ihania biisejä... Sanoitukset on ihan sikahyvät ja säveletkin on nii hyvät että parempii saa hakee, eikä välttämättä löydä!!

mun mielipide! erittäin hyvä levy!!

Ihania biisejä koko levy täynnä!

Mä tykkään niistä kaikista mutta mun mielestä Lucifer's Angel on yliveto!

Aivan mahtava biisi! Ihania riffejä noissa biiseissä ja sitten vielä Apocalyptican sellot Dead Promises

a! Vau!
Hieno, hieno levy! Miten ne osaakin tehdä juuri sellaista musiikkia, mistä pidän? Melodiat on yhtä ihania kuin ennenkin, ja Lauri on ylittänyt itsensä noissa lyriikoissa. + lauluäänessä myös. <3
Shot on kaikista rasmusmaisin ja ihanin biisi. Mutta oikeastaan nuo kaikki on tosi hyviä, eikä niistä voi välttämättä sitä ehdotonta suosikkia nimetä.
Ihana levy kokonaisuudessaan enkä osaa sanoo sitä parasta biisiä... Jotenkin ne kaikki iskee ja kovaa :wink: Sanoituksista tykkään tosi paljon ja jotenki biisien tarinat on selvempiä kun DL:llä....
Aivan mahtava kokonaisuus toi levy. Mä en ymmärrä, miten ne aina onnistuu.

Ite tykkään eniten tällä hetkellä ehkä Sail Awaysta, Don't Let go:sta, Lucifer's Angelista ja Keep Your Heart Brokenista. Tai no en tiiä.. Kuitenkin kaikki on niin upeita.

Todella mahtavaa tavaraa.
Jaksaa kuunnella vielä sadan vuoden päästäkin.
Parhaita biisejä on varmaankin Lucifer's angel ja aivan sairaan mahtava biisi dead promises.
Johanna705 kirjoitti:Mä en ymmärrä, miten ne aina onnistuu. 
emmäkään. <: aivan mahtava levy, ehkä parempi ku dl. en tiedä. rakastan poikia oi.
ite tykkään ehkä biiseistä.. öö. vaikea valinta. vois luetella suoraan kaikki. ihan oikeesti

no eniten oon varmaan kuunnellut nyt biisejä don't let go, lucifer's angel ja last generation. last generationissa, oi mitkä ihanat sanat <3 ja sail awayssä. jajajaj <<: ih.
muhun ehkä iskee myös enemmän korpit. rasmus mieluummin korppibändinä, ku joku niittyperhosena. eh. tillintallin.
hirmu hyvä levy <3 parempi kun osasin edes odottaa.
parhaita mun mielestä on night after night, lucifer's angel, dead promises. ainakin. tai en kyllä tiä, on siällä sen verran liian hyvää piisiä X) sanotaanko että nyt ei sitten taas seuraavaan kuukauteen mikään muu levy soikaan ;D
luulin että tää tulee suomeenki 12.9 mut äiti soittiki et se onki jo tullu. olinko ehkä vähän

ÄÄ. tykkään.
yllättipäs pojat taas kivasti. tää musiikki on muuttunut kyllä dead lettersistä. mutta parempaan suuntaan. niinkuin joku vanhalla foorumilla sanoikin että ihme kuinka on taas vaihdettu tuota tyyliä pikkuisen just enemmän mun musiikkimaun mukaan
vieläkään en kyllä osaa tätä ajatella levynä. pikkuhiljaa alkaa hahmottamaan biisien järjestystä ja lukemalla arvosteluja. Levykaupoissa en ole vielä niin käynyt että olisin nähnyt levyn hyllyillä ja varmasti listasijoitus sitten alkaa näyttämään että on se levy oikeasti tässä nyt kahden vuoden odotuksen jälkeen.
uskalsin sanoa, etteivät pojat saa parempaa levyä aikaan kuin dead letters, että hide from the sun ei myy yhtä paljon kuin dl, mutta nyt uskallan jo hieman herätellä toiveita, että tämä saattaa sittenkin olla parempaa. Uusi tuntuu aluks tietenkin oudolta ja uudelta, välillä ei niin rasmusmaiselta, mutta kyllä sen huomaa, että ei tällaista kukaan muu bändi voisi tehdä, joten tottakai se kuulostaa omalta.
Levyllä on useita biisejä jotka osaa nimetä heti tuleviksi singleiksi, tai mitä ainakin itse ajattelisin. esim. Shot. ja biisit joiden kanssa keikoillakin hyppiminen tuntuu luontevalta jo nyt. Biisit joissa yleisö lähtee mukaan laulamaan, kappaleet jotka ehkä saavat yleisön villiintymään samalla lailla kun In the shadows.
Ihmettelen oikein, miten bändi on saanut kasattua näin kovan levyn kaiken myllerryksen keskellä ja miten kovat paineet pojilla on varmasti olleet, silti se ei kuulu välttämättä. Biisit on tarkasti ja hyvin hiottuja, ja sanoitukset on huomattavasti saaneet vaikutteita kiertue-elämästä. kuten esim
keep your heart broken biisistä huomaa.
Mutta joo. toivotaan että levy menestyy :>
Joku paras levy tuo kyllä on<3
Lucifer's angel,Sail away,Immortal ja Shot on parhaimmistoa 8)
Tosin koko levy on jotain mahtavaa<3
Mä vähän odotin pelolla, että minkälainen levy tulee ulos. Tuo No Fear biisi ei muhun nimittäin oikein iskenyt, kun sen radiosta kuulin. Ajattelin, että jos koko levy on tällaista niin ei oo hyvä... Nyt kyllä no fear toimii ihan hyvin muidenkin biisien kanssa.
Mut ihan turhaan pelkäsin. Tää levy on aivan mielettömän.. Hmm. Kaunis. Jooh, kaunis jos pitäisi levyä kuvailla yhdellä sanalla. Melodiat on jotain niin hienon kuuloista ja sanoitukset on kauniita. Pari biisiä on sellaista, jotka ei oo kunnolla vielä "avautunu" mulle..
kyllä jätkät on taas kerran osanneet hommansa.
Mä en oo siis ihan varma, mut eiks sail away oo seuraava sinkku??

millon siitä tulee musavideo?? tietääks kukaa...?