Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: "Lauri ja Aki platinajuhlissa"
Sivut: 1 2 3
http://www.youtube.com/watch.php?v=NfaaeopAejg

tässä tämmönen, mulla se vaan pätkii Sad
Aivan ihana video, kiitos kauheasti <3 Ja jos muillakin pätkii, niin antakaa sen eka ladata loppuun ihan omassa tahdissaan, sitte vedätte sen tummanharmaan palkin ihan sinne vasempaan reunaan alkuun, niin ei pätki enää ;) Ja tuolla sivullahan on muitakin rasse- videoita Very Happy

Eero: "Paulilta tippu housut!" *repsreps*

AmandaFlower

Eiks toi video ole tullut joskus edesmenneeltä MoonTV:ltä..? Mä olen aika varma että mulla on toi nauhalla en vaan jaksa tarkistaa...

Kiitti linkistä kuitenkin Razz
Tuolla sivulla, kun vähän jaksaa ettiä, löytyy myös pari Akin haastista, sekä mm. No Fear ja Chill Jyväskylän keikalta Very Happy Joku eturivin onnekas kuvannut, koska minä en sitä ainakaan oo kuvannu ;) Kyllä tulee ihanat muistot tuosta mieleen, alkaa ihan itkettää... Ja sitten on Tavastiankin keikalta... nämä oon tähän mennes löytäny Very Happy
Näääääääääiiiiin iso kiitos tosta sulle Akane <3 Ja kiitos myös Dancerille, joka kerto et miten ton saa näkyyn pätkimättä :>
Löysin muuten tuolta sivuilta sen Eeron "Wurst und Bier" laulun, tosin ei siinä pahemmin sanoja ollu Very Happy

Click

Muoks. Se piti vielä sanoo, et tuolta todellAKI löytyy kaikkee kivaa ku vähä selailee Very Happy

An

Kiitos tosi paljon tuosta linkistä. Very Happy Löysin tuolta paljon muitakin videoita, niin kuin The one I loven akustisena.
minä en oo ite vielä ehtinyt tuota kattomaan Rolling Eyes mutta minäpäs kiitän Angelia, jonka kanssa olen ystävystynyt ja tuon linkin miulle antoi Smile
Ihana video, Lauri kaatui... *virn* Onneks sillä oli ne polvisuojat.

Tietääkö kukaan miten nuo voisi ladata koneelle? Tuo yrittää tallentaa vain verkkosivua, jos painan videon linkkiä ja 'tallenna nimellä'. Olisi kiva saada nuokin 'videokokoelmaan', ettei niitä tarvitsisi aina uudestaan ja uudestaan etsiä netistä.
Täältäpäin kan superisot kiitokset tosta! Yks ihanimmista videoista mitä oon nähnyt. (:
Ja sit viel superimpikiitos kans, koska löysin tota kautta myös jonku Shamen live esityksen, eikä sitä kattoessa voinut kun hymyillä Very Happy

Gwindorfyel

Joo tuolta sivulta oon mäkin löytänyt vaikka mitä ihmeellisyyksiä, mainittakoon esimerkiksi Back In The Picture, mitä tuskin on kamalasti keikoilla soitettu, ja se oli vieläpä akustisesti, tosi mahtavaa!

Ricinus kirjoitti:Ihana video, Lauri kaatui... *virn* Onneks sillä oli ne polvisuojat.

Tietääkö kukaan miten nuo voisi ladata koneelle? Tuo yrittää tallentaa vain verkkosivua, jos painan videon linkkiä ja 'tallenna nimellä'. Olisi kiva saada nuokin 'videokokoelmaan', ettei niitä tarvitsisi aina uudestaan ja uudestaan etsiä netistä.

Niinpä kaatui, juu. Ankkarockin Rasmus-haastiksessa vuodelta 2004 Aki mainitseekin tästä tapaturmasta, ja hän myös sanoo, että onneksi Laurilla oli polvisuojat :wink:

Valitettavasti tuolta ei voi ladata videoita koneelle, sehän se just onkin, kun ne on ihmisten itse ottamia ja sinne sivulle laittamia, he tuskin haluavat ihmisten latailevan niitä koneilleen. Mutta jotain voit sentään tehdä, voit valita hyviä videoita omiin 'Favourites'-osioon, kunhan ensiksi rekisteröidyt sivulle
(se on ihan yksinkertaista, itsestäsi ei tarvitse muuta kertoa kuin sähköpostiosoite) ja sitten löydät lempparivideosi tosi yksinkertaisesti omasta kansiostasi.

Mutta joo tosi ihania juttuja löysin minäkin tuolta Smile
Esimerkiksi hyvä livevideo Ghostbustersista oli tosi hienoa, sekä tuo The One I Love, minkä joku muukin täällä jo mainitsi!
Hihi, miten minustakin tuntui, että jossakin haastiksessa oli mainittu tuosta. Taidankin heti katsoa Ankkarockin haastiksen. d:

Tosiaan, mutta kun ei kerran voi ladata niin voin laittaa sinne Chillin ja Night After Nightin jotka olen itse kuvannut.

An

Ne videoiden videoiden linkit voi tallentaa suosikkeihin, niin ne löytyvät helposti. Löysin Ghostbustersista kaksikin livevideota, ja Jyväskylän keikan melkein kakki biisit löytyivät myös. Harmi vaan että tuolla on niin paljon videoita että en ehdi katsoa kaikkia. :D
Vähänkö tuolla on kaikkee kivaa :'DD Esim. Rakkauslauluja oon löytäny monta, mut tää on paras, ku Pauli tulee Laurin luo siinä "katsoit silmiin" -kohdassa : DD
Click
Voi että repesin tuolle videolle, ja oli aivan pakko ottaa pari leikettä siitä Very Happy

Mikä ilme Laughing
"Katsoit silmiin..." *repeilee*

An

Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite