12.9.2005, 17:33
12.9.2005, 17:55
majehi kirjoitti:aloitin uuden, muita jotka tykkää?en oo ikinä kuullu kyseisestä bändistä. onko olemassa esim. jotain nettiosoitetta mistä voi ladata kyseisen bändin musiikkia?
12.9.2005, 18:23
Mulla on muutama biisi koneella, joista yhdestä tykkään tosi paljon, ja muut on ihan hyviä, että kyllä niitä kuuntelee. ^_^
One&Only
13.9.2005, 18:07
Mä tykkään! Ihana bändi. Molemmat levyt löytyy ja tykkään ihan sika paljon.
D
14.9.2005, 16:42
Kiitos teodän jotka kertoivat minulle tuolla "vanhalla" foorumilla ko. bändistä. Rakastuin heti<3
Levyjä en vielä ole saanut ostettua mutta kovasti on haku päällä.
Levyjä en vielä ole saanut ostettua mutta kovasti on haku päällä.
15.9.2005, 15:48
[monkija kirjoitti:]majehi kirjoitti:aloitin uuden, muita jotka tykkää?en oo ikinä kuullu kyseisestä bändistä. onko olemassa esim. jotain nettiosoitetta mistä voi ladata kyseisen bändin musiikkia?
http://www.mychemicalromance.com
-Fani4Ever-
8.11.2005, 17:30
Ensin The Rasmus ja sit MCR on parass!!! 

Gwindorfyel
3.12.2005, 22:00
Oho, huomasin millasen viestin oon tänne kirjoittanut, ja päätin pistää sen kokonaan uusiksi 
Eli, oon kuullut näiltä vaan nuo 3 biisiä mitkä heidän sivuillaa on mahdollista kuunnella, ja ihan älyttömän hyvältä bändiltä kuulostaa. Levy olis kyllä pakko hankkia, mutta voisko joku sanoa, onko sitä kannattavaa ostaa?Ettei käy niin, että huomaankin että siinä levyllä on hyviä biisejä ainoastaan nuo 3, ja muut on sellasta turhaa levyntäytettä..?
En kyllä usko että näin kävisi, mutta kertokaa te.
Hyvältä kuulostaa tää bändi, eikä taida olla vielä kovinkaan tunnettu Suomessa, mutta ehkä se muuttuu.
Eli, oon kuullut näiltä vaan nuo 3 biisiä mitkä heidän sivuillaa on mahdollista kuunnella, ja ihan älyttömän hyvältä bändiltä kuulostaa. Levy olis kyllä pakko hankkia, mutta voisko joku sanoa, onko sitä kannattavaa ostaa?Ettei käy niin, että huomaankin että siinä levyllä on hyviä biisejä ainoastaan nuo 3, ja muut on sellasta turhaa levyntäytettä..?
En kyllä usko että näin kävisi, mutta kertokaa te.
Hyvältä kuulostaa tää bändi, eikä taida olla vielä kovinkaan tunnettu Suomessa, mutta ehkä se muuttuu.
3.12.2005, 23:31
Ihan kivan kuulosta musaa. En välttämättä levyä ostais, mut kyllä tuota ihan mielellään kuuntelee. Varmaan paranee mitä enemmän kuuntelee. 
nnei
10.12.2005, 20:57
No tykkään! Yksi levy löytyy levyhyllystä, ja se on semmoinen missä ei ole ainuttakaan huonoa biisiä. Olisi joskus siistiä nähä nämä livenä.
http://www.purevolume.com/mychemicalromance
Tuoltakin pystyy kuuntelemaan MCR:n musiikkia, kun joku sitä kyseli.
http://www.purevolume.com/mychemicalromance
Tuoltakin pystyy kuuntelemaan MCR:n musiikkia, kun joku sitä kyseli.
One&Only
29.12.2005, 03:00
Ooh vitsit sain joululahjaks MCR t-paidan. <3
29.12.2005, 03:09
tällä on puolestaan nyt kummatkin levyt (kovassa kulutuksessa), kiitos kaverin ja porukoiden. : >
5.1.2006, 21:47
Oon kuullu tästä yhtyeestä, mutta niiden musiikkia en oo kuullu ikinä..
20.2.2006, 19:24
Pitkästä aikaa taas kuuntelen My chemical romancea, ja en voi muuta sanoa, kuin että kadehdin teitä jotka omistavat levyjäkin. On niin upean kuuloista. Mutta mistään en ole levyjä löytänyt O__o Vieläkään!
Jostain tahdon vielä nekin hommata.
Jostain tahdon vielä nekin hommata.
Kioto
21.2.2006, 17:37
My Chemical Romance on upea ♥ Koneella on molemmat levyt ja tulee kuunneltua niitä aika paljon. En osaa päättää kummasta pidän enemmän, mutta olemmilla on paljon tosi hyviä kappaleita, joissa on vielä ihanammat lyriikat. Ja I'm not okay (I promise)-biisin musiikkivideota voisin katsella vaikka kuinka kauan.
Ja Irc-Gallerian yhteisöstä taisin tämän bändin löytää 8DD
Ja Irc-Gallerian yhteisöstä taisin tämän bändin löytää 8DD