Mikäs on teidän mielestä paras The Rasmuksen levy? Nyt ei siis puhuta yksittäisestä kappaleesta. Ja perustelut mukaan.
Mun mielestä parhain on Hide from the sun. Se on vaan yksinkertaisesti niin mielettömän hieno levy. Sanat ovat paljon paremmat kuin aikaisemmissa levyissä, ja nyt sanoihin pystyy samaistumaan.
Myös Into on todella tärkeä levy mulle, koska siitä mun fanitus oikeastaan lähti liikkeelle ;)
//Laitoin kaikki levyt vaihtoehdoiksi. - Kioto
Ensin ajattelin Dead Letterssiä, koska onhan se kaikinpuolin ihan loistava levy, mutta kyllä HFTS on vieläkin parempi. Lyriikat, melodiat.. Kaikki jotenkin niin loistavia. Saa nähdä, miten seuraavasta levystä edes voi tulla parempi, tää on aika lähellä täydellistä.
Minäkin tykkään eniten Intosta, jotenkin se on on sopivasti tasapainoista musiikkia, ei synkistelyä, mutta kuitenkin vakavasti otettava. Levy tuntuu minusta kaikkein omimmalta.
Myös Playboys ja Dead Letters ovat hyviä, olen nekin soittanut ihan puhki. Dead Lettersiin vain meinasin vähän kyllästyä, kun kuuntelin sitä niin paljon sen ilmestyttyä. Playboysilal taas on apljon ihania kapplaeita, kuten ice, Blue ja Sophia.
Hide from the Sun on myös hyvä levy, lyriikat ovat mahtavia.
Äänestin Hide from the sun:ia koska se on Rasmujen musiikillisesti synkempi ja rajumpi levy kuin aikaisemmat. Joten täysin mun makuuni, mutta ei noissa muissakaan ole mitään vikaa. Kaikki rasmus uppoaa.
Ensin ajattelin että pitäisi valita Dead Letters (koska siitä fanitukseni alkoi)
mutta päätin, että valintani on Hide from the sun, koska kyseisen levyn
sanoitukset ovat aivan käsittämättömän mahtavat ja niihin on helppo
samaistua. Mutta kyllä DL on vieläki tärkeä mulle (vaikka tuleeki nykyisin
kuunneltua sitä vähän harvemmin...)
Sanon nyt Dead Lettersin, vaikka se ei minulla kestänyt päivittäisessä käytössä kuin puolentoista vuoden kulutuksen. Mutta jokatapauksessa se on kokonaisuutena hyvä, biisien paikat ovat loistavasti valittu ja vaikka kaikenlaisiin tunnelmiin löytyy omat kipaleensa, albumi on silti yhtenäinen kokonaisuus. Ja jotkut albumin biisit todella rokkasivat. Hide from the sun sai minulta suuren miinuksen sen takia, että muistutti niin paljon Dead Lettersiä eikä tarjonnut minulle juuri mitään uutta. Minussa se ei aiheuta juuri mitään reaktiota, toisin kuin Dead Lettersin ensi kertaa kuuleminen sai minut janoamaan lisää.
Mä en osaa millään sanoo mikä levy on paras. Ekoja levyjä oon kuullut tosi vähän joten niistä en voi paljon sanoa. Yksittäisiä kappaleita kyllä rakastan ekoilta levyiltä! Kolme vikaa levyä on aika tasoissa. Nyt varmaan sanosin et Hide From The Sun, mut parin kuukauden päästä se voi olla ihan eri. Aina vähän riippuu mitä on kuunnellut eniten milloinkin. Jokasella on omat ihanat, hyvät puolensa! *love (EI! Nää kaikki hymiöt ei toimi enää..

Kaikki on todella hyviä. Ei voi sanoo ei mikä on paras. Kaikki tallustelee omassa sarjassa. Mutta valitsin PeeP -levyn, koska siitähän kaikki alkoi...?

Äänestin Dead Lettersiä, koska fanitukseni alkoi siitä, olen kuunnellut sitä kaksi ja puoli vuotta ja siitä on tullut minulle todella rakas. Ja tietenkin siksi, koska se on yksinkertaisesti vain mahtava levy.
Hide from the sun on myös hieno kokonaisuus ja juuri tällä hetkellä ykkösenä listallani, mutta en vielä uskalla äänestää sitä, koska tässä voi olla mukana tiettyä uutuudenviehätystäkin. Tulen vasta pitkän ajan päästä näkemään, kohoaako se Dead Lettersin yläpuolelle vai ei.
Samoin minä aloin fanittamaan vasta Dead Lettersistä..:/..Mutta kun tarkemmin asiaa ajattelin, valitsin silti Hide From The Sunin sillä se on jotain niin mahtavaa.
Se on kaikkia heidän vanhoja tyylejään sekä uutta sekoitettuna, ihan mahtava!
Pidän.
Kaikki levyt on hyviä! Vaikea niistä on valita parasta, kun ovat niin erilaisia. Mutta jos yksi ja ainoa pitäisi valita, niin se olisi Into. Intosta lähti mun fanitus liikkeelle ja on tähän päivään asti pysynyt. Se levy on vaan jotenkin niin energinen, eikä ole vielä mennyt tuohon synkistelyn puolelle.
Kyllä mä kaikista Rasmuksen levyistä tykkään, ei siinä mitään. Into vaan on ehkä se parhain. Siihen musiikkiin mä niin tykästyin.
Uusi Hide From The Sun on kyllä kans hiton kaunis levy. Lyriikat, melodiat sun muut on aivan mahtavia. Kyllä nämä pojat tietää mitä tekee..

HFTS ja DL, en osaa sanoa kumpi on parempi. HFTS on vielä niin uusi ja jotenkin vieras. Siihen tottuu ajallaan, jolloin luultavasti on parempi kuin DL. Kuitenkaan en menisi sanomaan kumpaakaan noista parhaimmaksi.
Into on kuitenkin ensimmäinen Rasmus-Levyni ja oon kuunnellu sen jo puhki, kappaleet ei oo menny vanhoiksi, eikä niihin vaan yksinkertaisesti voi kyllästyä. Mutta toisaalta, kaikki levyt on hyviä. Ei niistä voi sanoa sitä yhtä kaikista parhainta.
Tää on kyllä paha jos paras Rassejen levy pitäs valita.
No sanotaan, että HFTS on se paras levy. Mutta muut tulee hyvänä kakkosena! Tän uuden levyn biisejä jää aina laulelemaan joka kuuntelu kerran jälkeen. Biisejä ei oo kuunnellu vielä niin puhki niinku vanhoja niin niistä löytää aina jotain uutta ja ihanaa!

Kyllä se Hide From The Sun taitaa olla. Kaikki biisit levyllä ovat aivan mahtavia, samoin lyriikat. Mutta pitänee kuitenkin mainita että Intosta ja Dead Lettersistäkin pidän kovasti.
Valitsin HFTS:n koska kaikkien kappaleiden sanat ovat vaan jotenkin niin ihanan koskettavia. Eikä levyssä muutenkaan ole mitään moitittavaa! DL ja Intokin ovat levyjä jotka kuitenkin ahkerasti pyörivät soittimessani, mutta ainakin tällä hetkellä HFTS on se ykkönen =)