Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: 51koodia
Sivut: 1 2 3
Niin, mitäs ihmiset pidätte? Mä rakastuin Kahleet- kipaleeseen.. aivan ihana biisi..(kiitoksia muuten Crowlle, joka tuon kappaleen nimen ystävällisesti kertoi ;) ).. Levyä en ole vielä saanut aikaiseksi ostettua (rahat taas vaihteeksi loppu), mutta sen aion kyllä pian käydä myös ostamassa Smile Ja keikallekin olisi kiva joskus mennä heitä katsomaan.. Kuulin pikkulinnuilta, että he esiintyivät silloin Subtv:llä kun Big Brother ohjelmasta tuli ensimmäinen jakso? Voe, voe.. olisi sittenkin pitänyt mennä sinne kytikselle Very Happy

Nypon

Tykkään tästä bändistä. Hannulla on hieno tapa laulaa. Kuuntelin tossa just äsken niiden kappaleen Kahleet, joka on tosiaan mahtava biisi. Levynkin vois käydä ostamassa kunhan kerkeää.

Mimra-Virus

Hyvä bändi on, monta hyvää biisiäkin... ei ole kyllä levyä mullakaan.
Kaupungilla sen aina unohtaa ostaa vaikka on rahaakin.
Subtv jutusta en tiiä kun ei ole tullut katsottua big brotheria..
Mä näin tän pari viikkoo sitten livenä, ja hyvin ne veti ^_^ Levyjä en omista, mutta pitäisi kai jostain hankkia.

Guilty

Bändi on sinänsä ihan hyvä, mutta tuo suomenkielinen musiikki ei oikein ole minun mielimakuuni... Kahleet biisikin on ihan hyvä, mutta siitä videosta en oikein pidä... Mutta mutta todella hyvä bändi kuitenkin Smile
Oulussa näin pojat livenä pari viikkoa sitten olleessa Oulu 400 vuotiskonsertissa... Hyvinhän ne pojat keikkansa vetivät Smile
Ensimmäisen albumin olen kuunnellut läpi, kun veli sen osti. Se ei iskenyt aivan kauheasti.
Mutta sitten kun kuulin Kahleet.biisin<3 Rakastuin. Ja nyt on aikomuksena ostaa uusi albumikin, kunhan saan rahaa.
Ja nyt kun kuuntelin ekan levynkin läpi, niin iski ja kovaa! Aika outoa sinänsä.
Aivan mahtava bändi. Tykkäilen kovasti, ja levyn varmasti hommaan kunhan rahatilanne tästä helpottuu.
Minäkin bändin näin Oulussa pari viikkoa sitten. Hyvin vetivät kyllä, täytyy myöntää. En kuitenkaan niin paljon tykännyt, et levyn ostaisin. Eka levy löytyy koneelta. Hannulla on tosi vahva ja jotenkin erikoinen ääni. Kahleet-musavideo on hieno, haluaisin nähdä sen Koti-ikävä-leffan! Laughing

Crow

Mä oon kullut vaan tänn Kahleet nimisen biisin. Embarassed Mutta tykkään tuosta biisistä, kyllä ;)

Arwen

51koodia on ihan huippubändi...ei tietty niin hyvä kun rasmus mut hyvä.. oon kuunnellu ekaa levyy paljon ja odotan innolla uutta... kahleet-sinkku on hyvä,mut mun lemppari on silti vedenjakaja... Very Happy

GodMustHateMe

51 Koodia on sellainen bändi, johon olen vasta nyt tutustunut enemmän.
Uusi sinkku Kahleet on nimittäin ihan loistava. Ja haluaisin todellakin nähdä Koti-ikävä leffan.
Ajattelin hankkia kummatkin levyt sitten, kun rahatilanne vähän helpottuu. Smile
Hieman eksyn aiheesta, mutta pakko mainita että Koti-ikävä on mielettömän hyvä leffa, kannattaa käydä katsomassa.
Ja Koodien Kahleet käy musiikkina siihen elokuvaan todella hyvin ;)

Sammakko

En mä ihmeemmin sitä fanita,kahleet on hyvä biisi ja muista en nyt oikein tiedä. Levyä en ostaisi mutta kuuntelen mielelläni...Joku vaihteeksi osaa taas selittää mielipiteitään...Confused

lallu

Sama juttu, kahleet biisi kolahti, mutta tekeehän jätkä muutenkin hyvää musaa.. Very Happy

mrsbroflovski

_Ninzu_ kirjoitti:Kuulin pikkulinnuilta, että he esiintyivät silloin Subtv:llä kun Big Brother ohjelmasta tuli ensimmäinen jakso? Voe, voe.. olisi sittenkin pitänyt mennä sinne kytikselle Very Happy

Luulen, että ei olisi silti kannattanut mennä.
Heput tulivat tosiaan Joensuusta tänne siksi, että vetivät Kahleet-kappaleen vesisateessa pleipäkkinä. [siellähän ei ollut kellään lupia soitella livenä.]
Mutta! Jos sie oikeesti tahdot sen pätkän nähdä, niin se on mahdollista täällä: http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnet...uone.shtml
Sieltä löytyy myös kaikki muut emin artistit jotka kyseisessä jaksossa esiintyivät. Emihän on tosiaan yhteistyössä BB:n kanssa, ja siksi siellä oli vaan Emin bändejä.

Ja Ninzulle vielä sellanenkin vinkki, että KoodiJute ja KoodiHanzel käyvät tänään vetämässä BBConfusedsä pari akkaribiisiä. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi huomenna tulla tuutista ulos, joten telkun ääreen! Very Happy

[BBläiset olivat kuulenma säästäneet viikkorahansa, ja saaneet valita artistin paikalle, olivat valinneet koodit, halvalla lähtee Very Happy]

Koti-ikävästä pitää taas sanoa sen verran, etteipä ole tämä pulu koskaan ahistavanpaa leffaa nähnyt. Itku tuli ja ahisti ihan hirveästi.
En saanut henkeä edes kun kävelin ulos leffateatterista. Se oli mun mielestä tosi paha eli eikö se silloin tarkoita sitä, että se on hyvä elokuva? Very Happy

Koodeista sen verran, että mie hurahdin siihen toimintaan ekan sinkun jälkeen heti jo. Päädyin epähuomiossa keikalle, ja se oli se viimeinen naula arkkuun. Very Happy Siitä se sitten tavallaan lähti.

Hienoja heppuja ovat he!
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite