Minusta on parhaita mm. Shot ja Sail Away. Ihania ja soundit on niin mahtavia niissä.
siirsin tämän tänne kyselyihin. - Ouzap
Henkilökohtaisesti olen pettynyt albumiin kokonaisuutena, mutta Lucifer's angelin melodia on kyllä kiva.
En osaa sanoa parasta, koska kaikki ovat omalla tavallaan niin kauniita ja ihania! Mutta kyllä ne parhaimmat biisit taitaa silti nuo Last Generation ja Sail away olla... ne ovat vaan niin mielettömän kauniita ja sanat ovat todella koskettavia.
Tällä hetkellä pidän eniten Dead Promises-biisistä, tykkään siitä melodiasta ja sellot sopivat tunnelmana hyvin. Laurin ääni toimii hyvin. Keep your heart brokenissa on ihanat sanat, tuli melkein tippa linssiin niitä ekan kerran kuunnellessa. Myös Heart of misery on ihana, ne lyriikat <3
Levyllä on useita erittäin hyvin toimivia kappaleita. Vaikea nostaa yhtä muiden yli, mutta jos sallitaan muutama, niin ne ovat Dead Promises (makeet sellot :wink: ), Heart of Misery, Shot ja tietysti No Fear. 8) Biiseissä on kivoja koukkuja, jotka tarttuu paremmin useamman kuuntelukerran jälkeen. Ei mikään kertakäyttölevy.

Kyllä se on toi Heart of misery. Muut biisit kiilaa siihen samaan ruutuun mutta jotenkin toi on vaan hyvä... Bonus biisi Dancer in the dark on aivan mahtava. Biisissä keep your heart broken mulla kohosi kyyneleet silmiin,
oli niin koskettava. Paulin kitarakin on saanut enemmän osaa biiseissä ja Akin rummut!
No fear kuulostaa paremmalta CD:llä kun radiossa...?
Immortal vaan toimii joka tilanteessa...Mahtava kitara alussa!
Don't let go vie mukanaan taivaaseen ja Sail away saa hymyilemään ja tulee sellanen onnellinen olo.
Dead promises on biisi jonka aikana meinaa laulaa mukana koko ajan!
Lusifer's angel on niin mysteerinen ja koskettava että levy kuluu puhki varmaankin mun kuuntelun aikana, upea biisi, ja lyriikat parhaat.
Night after night (out of the shadows) sen rytmi on vaan niin tarttuva, ja Lauri oli todella ihana kun teki jatkon In the shadows:ille.
Shot on kunnon jytä biisi, se soitetaan kovaa ja pompitaan mukana!!!
Last generation, täydellinen, niin surullinen.
Heart of misery, levyn mielenkiintosin biisi... 8)
:wink: keep your heart broken saa kyynelet silmiin, ja last generation myös

ihania biisejä kaikki... voih toivottavasti en kirjasossa ala itkee kun kuuntelen nyt keep yuor heart brokenia... :`)
Tää on vaikee...Ehkä Sail Away, Keep Your Heart Broken, Heart Of Misery, Lucifer's Angel ja Last Generation on parhaimmat.
Kaikki on kyllä niin hyviä että aika vaikee mennä sanomaan, mutta tällä hetkellä noin. Vähän ajan päästä voin olla täysin eri mieltä.
On kyllä totta että kohta voi olla eri mieltä...
Mutta onneksi näitä omia viestejä voi muokata! kiitos siittä!
Mikäköhän on seuraava single? No mut pysytääs aiheessa....
Ne on kaikki kyllä hirveen hienoja, mutta sanotaan nyt Lucifer's Angel, Shot ja Sail Away. Upeat lyriikat näissä kipaileissa.
Minun suosikkeja on Shot, Lucifer's Angel, Last Generation, Sail Away,
Keep Your Heart Broken, Don't Let Go ja Dancer In The Dark...
Eli melkein kaikki levyn biisit
Sail away, Shot ja Don´t let go siinä järjestyksessä kolme parasta.
Tosin Night after night (out of the shadows) on kyllä myös kova ja tulee varmaan sekottamaaan aika ajoin mun kolmen kärkeä..
Oikeestaan tykkään niistä kaikista ihan mielettömästi, mutta.. Jos pitää pari valita, niin ehkä sitten Last generation, Sail away, Dancer in the dark, Lucifer's angel ja Night after night. Ne vaan yksinkertaisesti toimii.
shot on se paras.
se jotenkin vaan iskee kaikkein parhaiten, ja sanat..
IHANAT! <33
dancer in the dark toimii tällä hetkellä parhaiten.