Niin, siis ellen nyt ihan hakoteillä ole niin Jarnohan oli ihan ensimmäinen rumapli rasmuksessa, vai pitäisikö sanoa Anttilassa tai Sputnikissa, mutta siis Jarno ehkä oli vain parin keikan ajan rumaplina tässä bändissä mutta siitäkin olisi jotain tietoa ehkä kiva kuulla jos jollakin on tietoa?
Mun mielestä ainaki, GoGossa (siinöä rasmus-jaksossa siis) mainittiin jotain Jarnosta, taisiis kun siellä alhaalla kulki niitä tekstejä, niin jossen muista aivan väärinväärin, niin siellä luki kai jotain entisistä rumpaleista ja mainittiin Jarno. En kyllä varma oo yhtään ...
ainakin oon kumminkin kuullu että tämmöinen herra olisi puikoissa joskus ollut :>
olisi kyllä ihan kiva saada jotain lisätietoa n_n
Kyllä paikkaansa pitää, että Jarno Mustonen on ollut Rasmuksen rumpali joskus. Siitä tosin taitaa olla tosi kauan aikaa!
Jossain vuoden 2003 haastattelussa luki noin. Lehteä en nyt muista. Mutta eipä mullakaan Jarnosta mitään muuta tietoo, kun toi sukunimi oo.
kuka jarno, jos saa kysyy ? Ô.o
Rasmuksen (tai siis silloin kulki vielä nimellä Anttila tai Sputnik...

) IHAN EKA rumpali.
Hmm. Muistaakseni joskus tuttuni kertoi, että joku Jarno on asunut täällä Pukkilassa, hän siis mainitsi, että täällähän on asunut se Jarnokin, joka on ollu monessa yhtyeessä rumpalina, mm Rasmuksessa. Tuossa kohtaa terävöidyin, mutta sitten hän ei tietänyt asiasta sen enempää.
Joku Jarno Mustonen valitsee aina jotakin biisejä aina Yle X:lle... Kuulin just radiosta ja iski korvaan (jos noin nyt voi ees sanoo :? )
sailing kirjoitti:Joku Jarno Mustonen valitsee aina jotakin biisejä aina Yle X:lle... Kuulin just radiosta ja iski korvaan (jos noin nyt voi ees sanoo :? )
Mä surffailin googlella asiasta enempää tietoa, ja näyttäisi kyllä olevan Jar
mo Mustonen, en sitten tiedä onko siellä joku toinenkin.
Mutta muuten kyllä olisi sopinut asiaan, kun tuon Jarmon 'ammatiksi' tai joksikin kerrottiin musiikkiassistentti. Joo nyt lähti vähän off-topiciin, kun ei kerran tästä Jar
nosta ole puhe.