Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Kappaleisiin liittyviä muistoja
Onkos teillä tällasia? Itseltäni löytyy paljonkin, mutta yksi eniten mieleen jäänyt, ja itse asiassa samalla huono muisto liittyy The 69 Eyesin Beneath The Blue -kappaleeseen.

Olin tulossa koulusta ja kuuntelin musaa mp3:lla. Heti kun menin kotiin, kuulin että mun eno on kuollut. Menin ihan shokkiin enkä saanu oikeestaan mitään järkevää tehtyä enkä ajateltua, mielessä pyöri vaan koko ajan että ei, ei se voi mitenkään olla totta.. Mulla oli siinä sitte jääny mp3:n kuulokkeet korviin ja siellä soi just tuo Beneath The Blue. Oli samaan aikaan melko järkyttävää ja samalla jotenki lohduttavaa kuulla niistä kuulokkeista tuon biisin kertosäe: 'I'm coming back for you, beneath the blue.'

Toinen muisto liittyy Rasmuksen Funeral Song:iin.
Olin ekaa kertaa Rasmuksen keikalla ja ihan innosta pinkeenä tottakai. Sitte keikan lopussa kun Rasset soitti Funeral Song:in, alko tihkuttamaan vettä. Siinä oli jotain tosi tunnelmallista<3 :>
Tiktakin Frendit-levystä tulee kokonaisuudessaan mieleen ala-aste ja varsinkin yksi kaveri. Tuon kaverin kanssa tuli kuunneltua ja fanitettua Tiktakia kovastikin. Very Happy Mm. Minne vaan, Junat ja Sydän lyö ovat sellaisia biisejä että niistä tulee mieleen ala-aste ja ystävyys. Heh, näitä kun itsekseen kuuntelee niin tulee kiva fiilis Smile

rasmusfani

mul tulee aina Rasmuksen funeral song biisist mielee mummon kuolema... se ku mä istuin sen viimesinä päivinä siin sen vieres sairaalas. ja sillo jo tiesin että se kuolee. ei ollu sillo mukava olo ei... no joo mut siis ainaku kuuntelee sitä biisii nii tulee tosi haikee olo.
Rasmuksen Last Generation -biisistä tulee aina se muisto, että rakas entinen hoitohevoseni Hanna oli kuollut. Oli se kyllä mukava ja siksi ei ollutkaan kovin kivaa.

Musen I Belong To You -biisistä tulee aina mieleen muisto, jossa viime kesänä menimme ratsastuskoululla maastoon ja laukattii niityllä ihan hirveää vauhtia! TÄYDELLISTÄ oli mennä Prinssillä<3 Ja samasta biisistä tulee mieleen 2h maastoretki samalla tallilla ja taas Prinssillä. Oli niin ah! ja eilen leikkitunti ilman satuloita ja taas Prinssillä<3

no onhan noita nyt enemmänkin mutta lisäilen sitten kun siltä tuntuu Smile
No mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen että kun tuossa joulun alla oli enon vaimon hautajaiset, kuuntelin melkein koko matkan Sail Awaytä. Nyt sitten pitkästä aikaa pari päivää sitten kuuntelin sen niiin tuli mieleen enon vaimo ja hautajaiset Crying or Very sad

Pienempänä kun vielä kuuntelin Anna Abreuta, niin kerran olin autossa ja luin Jules Vernen Matka maan keskipisteeseen ja kuuntelin samalla sitä Abreun tokaa levyä. Sit myöhemmin tuli mieleen se kirja kun kuuntelin sitä levyä. (:
No, mulle tulee mieleen ensimmäinen Rasse-keikka, kun kuuntelen Immortalia, sillä se oli niiden Seinäjoen keikan, joka oli Dynasty Tourin viimeinen biisi Seinäjoella ja sen kuuntelemisen jälkeen aina tulee tirautettua parit kyyneleet muistojen kunniaksi.
Mulle tulee aina mun kummi mielee tost funeral song biisist..... ku se kuoli Surprised
Mulla tulee Liquidist mielee vanhat ajan, kun kuulin Rasmusta ensimmäisen kerran! Aina kun kuulen sen biisin niin tulee muistuu mieleen se, kun olin 5-vuotias ja kuulin ekaa kertaa Rasmusta ja 6-vuotiaan aloin sillee tosissaa tykkää. =) <3
Black Rosesista tuli joskus joulufiilis (ei enää, se on ollu niin pitkään), ku se tuli meille jouluna ja popitettiin joululoma sitä.
HFTS:sta taas tuli joskus pääsiäisfiilis (ei enää), sitä kuunneltiin joskus pääsiäisenä kun sisko sai sen synttärilahjaksi pääsiäsien aikaan.
Eilen kuuntelin James Bluntin Some Kind of Troublea ja sitäkin tuli joulufiilis, koska ostin sen viime jouluna siskolle lahjaksi ja sitten joululoma kuunneltiin sitä (;
Tämmöset albumien fiilikset kuitenki häviää kun niitä kuuntelee enemmän ja enemmän ympäri vuoden (;;
Julkaisun osoite